تفاهم نامه
1400/4/27 یکشنبه1400/4/27
تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور استان اصفهان و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان
جلسه هماهنگی امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور استان اصفهان و شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان ششم تیرماه ۱۴۰۰

.

در ابتدای این جلسه دکتر جوزی رئیس دانشگاه پیام نور مرکز زرین شهر ضمن تشکراز مدیران شرکت به ظرفیت مرکز رشد و خلاقیت دانشگاه مرکز زرین شهر در خصوص پیگیری پروژه های صنعتی شرکت و ارتباط مستمر دانشگاه با این کارخانه عظیم صنعتی در شهرستان لنجان اشاره کرد.
دکتر مختاری معاون دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان به پراکندگی ۴۴ مرکز و واحد دانشگاهی پیام‌نور در سطح استان اصفهان از خورو بیابانک تا فریدون شهر و از کاشان تا سمیرم اشاره کرد و گفت: ۳۰ درصد از پذیرفته شدگان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری مربوط به دانشجویان دانشگاه پیام نور می باشدو میزان‌موفقیت دانشجویان پیام‌نور در کسب موفقیت در آزمونهای استخدامی قابل توجه می باشد که این نشان‌دهنده تلاش دانشجویان پیام نور در عرصه های علمی می باشد.
عضو هیات علمی دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان گفت: ما در سطح استان اصفهان ۳۵۰۰۰ دانشجو، ۳۰۰۰ استاد مدعو و ۳۰۰ عضو هیأت علمی تمام وقت داریم که همگی نخبگان دانشگاه‌های ممتاز کشور و یا ممتازین دانش آموخته دانشگاه پیام نور می باشند که عمدتا جوان و خوش فکر می باشندکه می توانیم از این ظرفیت عظیم علمی به صورت شبکه ای استفاده کنیم.
استاد دانشگاه پیام نور دربخش دیگری از سخنان خود به ارتباط واحد پژوهش و آموزش دانشگاه با صنعت اشاره کرد و عنوان کرد: طرحهای خوبی بین دانشگاه پیام نور استان با مجتمع فولاد مبارکه و پالایشگاه داریم. همچنین کلینیک و مرکز مشاوره دانشگاه پیام‌نور استان اصفهان می تواند در حوزه روان شناختی و ارائه خدمات مشاوره ای و روان شناسی همکاری متقابلی با این مجموعه صنعتی داشته باشد.
در ادامه خانم دکتر واعظی فر به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه پیام‌نور اشاره کرد و گفت می‌توان از این ظرفیت عظیم برای پشتیبانی طرح های صنعتی شرکت بزرگ ذوب آهن استفاده کرد. مدیر کارآفرینی و ارتباط با صنعت دانشگاه به سه مرکز نوآوری دانشگاه پیام‌نور در زرین شهر، گلپايگان و اصفهان اشاره کرد و گفت: دانشگاه پیام نور می‌تواند در زمينه هاي آسیب شناسی محیط زیست، تعریف پروژه در حوزه های روانشناسی و علوم اجتماعی، افکار سنجی و نیاز سنجی در مجموعه پرسنل شرکت ذوب آهن، اصلاح افکار و اذهان و حذف آلاینده ها با این مجموعه عظيم صنعتی همکاری داشته باشد.
در این نشست خانم مهندس قربانی مسئول مرکز رشد دانشگاه پیام‌نور زرین شهر و محمدی مسئول روابط عمومی دانشگاه حضور داشتند.
در ادامه این جلسه آقای دکتر مهدی نصر معاون برنامه‌ریزی و توسعه شرکت، دکتر بهرامی از دانشجویان سابق مرکز زرین شهرو معاون پشتیبانی و خدمات شرکت، دکتر امینی مدیر آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت، مهندس اکبری مدیر نیروی انسانی شرکت و دکتر شیرین پرور مدیر پژوهش شرکت حضور داشتند و به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و از این همکاری استقبال نمودند.

در پایان مقرر شد تفاهم نامه همکاری به امضای مدیر عامل شرکت جناب آقای مهندس یزدی زاده و رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان جناب آقای دکتر جلالی منعقد گردد تا زمينه همکاری بیشتر متقابل فراهم گردد.

 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر